ПРО ПАСХАЛЬНИЙ КУЛІЧ

Великдень є найголовнішим і важливим святом Православної Церкви. Для віруючих дуже важливі традиції і ритуали, які прийшли до нас з далекої історії. Паска є одним з головних страв великоднього столу.

Цей десерт є символом, що нагадує воскресіння Христа. За переказами Ісус після воскресіння покуштував піднесену їжу з апостолами. Також у Біблії сказано, що жоден з апостолів не сідав на центральне місце в середині столу. Перед цим місцем вони ставили свіжоспечений хліб.

Цей обряд заклав подальшу традицію залишати свіжоприготований ароматний хліб в церкві. На ньому обов’язково повинен бути зображений хрест з терновим вінцем, який був на мученику Христі. Однак сам Ісус зображений не був, що символізували його воскресіння. Тим самим віруючі вказували на подолання смерті, перемогу на ній.

Цей хліб традиційно носили священики навколо церкви, а потім викладали на великому столі монастиря. У суботу, коли прийшов до храму отримував благословення, він отримував шматок такого хліба.

Цієї версії дотримуються багато віруючих, проте історики стверджують, що паски випікали ще до появи Християнства на Русі, у часи язичництва. Паски тоді символізували зовсім далекі від віросповідання речі.

Походження Паски

Слово «паска» походить від слова «КоЛаЧа», що означає » Ча «- дитя,» Кола » — Сонце. У Стародавній Русі Сонце називалося «Коло» або «Кола». Великодня паска є символом обряду паски або Паски. Відомо, що традиція висвітлювати паску і підносити його в якості частування на честь святкування Великодня має як християнське, так і язичницьке походження.

Ще в Стародавній Русі було прийнято закінчувати месу загальним частуванням хлібом, солодощами і вином, які були висвітлені під час проведення служби. Ця традиція укоренила звичай освітлення дарів під час причастя, а також ввела інший звичай — проведення великодньої трапези, в якій головне місце займала паска.

Історія свідчить про те, що паска символізує незриму присутність Христа, якому в середині столу завжди залишають вільне місце, навпроти якого ставлять освячену паску. Традиція випікати спеціальний хліб також заснована на символізації напередодні весни прийдешніх посівних робіт. Тому було прийнято замішувати дріжджове кисле тісто, з якого пекли хліб. Його приносили в жертву плодоносній землі, яка повинна була дати хороший урожай. Цей хліб також приносили в жертву, щоб впоратися зі стихіями і вимолити гарну погоду і великий урожай.

В результаті активної взаємодії, християнська та язичницька культури сплелися, об’єднавши свої традиції і звичаї. Таким чином, паска здавна вважався обрядовим хлібом, що символізує родючість. У російських народів відомо дві назви цього хліба — це «великдень» і «паска». Існує також думка, що назва «Паска» прийшло з грецької мови і означало «Крендель». Ця назва була поширена серед міських жителів, а для селян хліб носив назву «Паска» або «Великдень». Цей пиріг мав різну форму, наприклад, у Вологодській області Паску випікали у вигляді розкритого пирога, але традиційно його робили високим, з характерною верхньою частиною, прикрашеною білою яєчнею, із зображенням хреста.

У тісто традиційно додавали яйця, масло, борошно грубого помелу і часто дріжджову основу. Тісто для паски прийнято було робити пісним, без надмірностей. Напередодні Великодня дуже важливим звичаєм для кожної господині було вимішування тіста і випікання паски, саме від цього обряду залежала доля усієї сім’ї. Існувало повір’я, що якщо паска вийшла високою, пишною і красивою, то попереду родючий рік, хороші події і здоров’я всієї родини. А якщо паска вийшла гливкою, «розпливлася» по Печі і кірка розтеклася, то чекай нещасть, хвороби і смерті когось із рідних.

Таким чином, на паску покладали дуже багато надій, її ототожнювали з родючістю, ліком і удачею. Саме тому освячену паску в церкві розрізали на безліч шматочків і роздавали віруючим. Кожна людина, яка взяла цей освітлений символ родючості і здоров’я, частково долучався до нього.

У кожній родині паска займала саме видне і важливе місце, як і яйця. Їх господар будинку ділив на кількість членів сім’ї і роздавав кожному. Також прийнято роздавати ці Великодні дари добрим людям, щоб поділитися з ними його чудодійною силою. Також відомо, що паска була невід’ємною частиною застілля з нагоди смерті людини. Шматки паски залишали на столі, поруч з померлим, а також носили на кладовищі.

Відомо, що паску наділяли великим значенням і силою, саме тому селяни традиційно використовували кожен шматочок паски. Верхня частина паски наділялася особливою силою, тому її намагалися зберегти. Зазвичай господині пекли кілька пасок, кожна з яких була призначена для певних цілей. Одну з пасок пекли, щоб віднести до церкви, іншу — для «засевальных» обрядів, ну а третю — для сімейного столу.

У Сибіру було прийнято випікати паску не разом з усіма, а в інший день. Готували паски в сибірських сім’ях з житнього борошна, при цьому тісту давали підкиснути і випікали її у вигляді прянику, прикрашеним хрестом. Ця паска готувалася для моління священика, який приходив до хати, викладав свої освітлені ікони та проводив моління. Паску традиційно клали під ікони і чекали закінчення молінь. Паску віддавали священику в якості подяки за проведені благання.

Зберігати паску до дня засіву, прикривши серветкою, прийнято було у Вологодській області. У день засіву прийнято відрізати кілька шматків від паски і покласти в насіння, щоб вони максимально зійшли. У той час верхівку традиційно з’їдав господар, що теж мало збільшити врожай.

Залишки паски ніколи не викидали, їх використовували під час ворожінь. У ті часи велике значення для людей грав урожай і господарство. Наприклад, якщо не вдавалося розмножувати коней, то залишившіся шматочки паски загортали в ганчірку і підвішували в стайнях, як символу родючості. По закінченню шести тижнів, тканину розгортали і дивилися якого кольору з’явилися черви. За переказами народжене лоша буде такого кольору.

Приготування паски

Здавна випікання пасок вважається справжнім традиційним обрядом. У кожної господині були свої хитрощі випікання смачної паски, які традиційно передавалися з покоління в покоління, від матері до дочки. Куліч вважався вдалим, якщо він виходив високим, повітряним і м’яким. Якісний паска зазвичай зберігає свою м’якість і легкість протягом тривалого часу.

Випікали паски традиційно в спеціальних металевих відерцях — формах для російської печі. Форму зазвичай змащували жиром і заповнювали на третину, так як тісто зазвичай збільшується в обсязі в два рази. Готові ароматні паски прикрашали глазур’ю, хрестами, різними солодощами — це могли бути сушені фрукти, горіхи, цукровий мак або найбільш поширеним є фарбоване пшоно. Саме останній варіант вважався класичним варіантом прикраси.

У російській народній кухні можна знайти безліч рецептів пасок, які сучасні господині випікають в духовці, намагаючись зберігати традиційні обряди. Випікають зазвичай в алюмінієвих формах, які вміщають 1 -1,5 літра. Перш за все, слід знайти відповідний рецепт і приступити до замішування тіста.

Для цього знадобиться сім яєць, 15 грам сухих дріжджів або 45 грам свіжих дріжджів, кілограм борошна, 250 г маргарину, 300 грам цукрового піску, стільки ж родзинок, одна чайна ложка ваніліну. Для глазурі знадобиться два білка і 150 грам цукру.

Перш за все, слід замісити опару, додавши в тепле молоко розчинені дріжджі. Далі додати в опару 500 грам борошна, все ретельно розмішати. Поставити опару слід в тепле місце приблизно на 15-20 хвилин. Опара вважається готовою, якщо вона збільшилася в два-три рази. Далі відокремити білки від жовтків, при цьому жовтки збити з цукром до білого». Білки ж слід збити з додаванням невеликої кількості солі.

Коли опара дійде вмішати збиті жовтки, перемішати. Потім додати маргарин або масло, з урахуванням рецепта і додати збиті з сіллю білки. Все акуратно перемішати і поступово додати борошно, що залишилося. Тісто має вийти не дуже крутим, але і не рідким. Тісто не повинно прилипати до рук. Вимішане тісто слід поставити в тепле місце приблизно на годину.

Поки тісто піднімається, замочити сухофрукти, родзинки на 10-15 хвилин і висушити. Далі додати в тісто що піднялося начинку і знову повернути в тепле місце. Поки тісто підходить, форму слід змастити маслом або жиром. Тісто, що піднялося, викласти у форму лише на третину, щоб вона могла спокійно піднятися. Форму накрити серветкою і знову дати тесту піднятися.

Як тільки ви побачите, що тісто знову піднялося, форму слід поставити в духовку і випікати при температурі 100 градусів. Через 10 хвилин слід збільшити температуру до 180 градусів і продовжувати випікати паску до готовності.

Приблизно через 30-40 хвилин паску потрібно перевірити за допомогою зубочистки. Якщо паска готова, її слід дістати і накрити серветкою, залишити остигати. Далі слід приготувати глазур. Для цього слід збити білки з одного дрібкою солі, далі поступово в піну ввести цукор або цукрову пудру. На готову паску потрібно викласти глазур і посипати прикрасою на ваш вибір. Це може бути традиційна кольорова пшонка, горіхи, кокосова стружка і т. д.

Поради з приготування паски

Щоб паска вийшла вдалою, слід дотримуватися деяких порад. При замішуванні тіста слід домогтися правильної консистенції. При цьому тісто не повинно бути рідким, в цьому випадку паски розпливуться і не піднімуться. Але при цьому тісто не повинно бути густим, так як паска з такого тіста вийде важклю і швидко висохне, зачерствіє.

Готова паска при розрізанні не повинна приставати до полотна ножа, якщо це відбувається, значить, паску не допекли. Вимішувати тісто слід довго, до тих пір, поки воно не перестане прилипати. Слід уникати протягів і прохолодних місць, при виборі місця для підходу дріжджового тіста. Температура повинна бути не нижче 35 градусів.

Готову паску слід змастити сумішшю з одного яйця і столової ложки води. Потім змастити вершковим маслом і посипати сухарями, цукром або горіховою крихтою. Паску радять випікати в духовці з наявністю ємності з водою. Час випікання залежить від ваги тіста: 1 кілограм тіста випікають 45 хвилин, 1, 5 кілограма слід випікати протягом однієї години, а паска, масою 2 кг — 1, 5 години.

Роль упаковки в просуванні товару

Упаковка давно стала чимось більшим, ніж просто тара, що захищає продукцію від пошкоджень. Зараз вона являє собою ефективне маркетингове рішення, яке спрямоване на збільшення попиту на конкретний товар.

Дизайн упаковки-це перший етап на шляху контакту зі споживачем. Від того чи буде товар яскравим і привабливим залежить його конкурентоспроможність і цінність як бренду. Щоб заявити про себе на ринку як виробник якісного товару, а так само акцентувати увагу споживачів на своєму бренді, потрібно візуальними засобами показувати основні переваги та конкурентні переваги вашої компанії.

Для досягненню цих цілей служить розробка дизайну упаковки. Цей іміджевий хід дозволяє домогтися впізнаваності і високого емоційного відгуку від споживачів, адже хороший бренд відрізняється не тільки високою якістю товару, але і не останню роль в просуванні грає гарна, приємна на дотик упаковка.

16 цікавих фактів про хліб

Хліб — один з небагатьох продуктів, які люди їдять щодня на різних куточках планети. Ми настільки звикли до цього частування, що відносимося до нього як до чогось звичайного і навіть буденного, але ж він «всьому голова»! Що ми не знаємо про хліб — продукт, який не такий простий, як здається? Розповідатє MedAboutMe.

1. Перший прообраз хліба був спечений більше 5000 тисяч років тому — в Стародавньому Єгипті. Історія розповідає, що через недогляд раб, приставлений до кухні, забув прибрати на ніч суміш води і крупи з теплої печі, а на ранок побачив загравше тісто. Побоюючись покарання, він все ж спік з нього коржик. Його смак виявився набагато апетитніше, ніж зазвичай. Так з’явився перший хліб на » заквасці — — м’який, пишний і пористий.

2. Своє свято починаючи з 2006-го року, 16 жовтня на всіх куточках планети відзначається World Bread Day — Всесвітній день хліба. Його появі ми зобов’язані Міжнародному союзу пекарів-кондитерів. Мета святкування-віддати данину поваги хлібу, як найціннішому продукту на Землі. До речі, крім цього свята, відзначають Хлібний Спас (Горіховий Спас). На це священне свято господині завжди пекли хліб з урожаю нового борошна, після чого освячували його в церкві.

3. В будинку-музеї Сальвадора Далі на Монмартрі в Парижі існує хлібна кімната. Вся обстановка в ній, починаючи з меблів і закінчуючи предметами інтер’єру (наприклад, люстрою) випечена з тіста. Такий подарунок зробили шанувальники таланту Сальвадора Далі всім, хто цікавиться життям і творчістю великого представника сюрреалізму.

4. Ми звикли вважати, що виготовлення хліба — справа довга. Варто тільки згадати народну казку «Півник і два мишеняти», в якій миші Круть і Верть знайшли в полі колосок, але полінувалися обмолотити його і приготувати пиріжки, переклавши все на плечі Півника Золоте горлечко. А між тим, в Книзі рекордів Гіннеса записаний рекорд по самому швидкому виготовленню хліба. Фахівці з Wheat Montana Farms & Bakery зібрали пшеницю в полі, обмололи її, після чого спекли хліб всього за 8 хвилин 13 секунд!

5. В десятому столітті у Візантійській імперії пекарі, які постачали населення хлібом, звільнялися від усіх податків і повинностей. Це потрібно було для того, щоб кожен житель міг в будь-який момент отримати смачний якісний хліб. При цьому тих майстрів, які погано працювали або робили продукцію низької якості, суворо карали. Наприклад, могли прив’язати до ганебного стовпа, побити батогами або зовсім — вигнати з міста.

6. На території Індії неповага до хліба вважається найсерйознішою образою, яку можна нанести господарям будинку. Хліб тут шанують всі — від малого до великого. При цьому в історії є свідчення, що злочинців, які вчинили злочин, на час позбавляли хліба. Чим важче був проступок, тим довше тривав період утримання.

7. В 1266-му році в Англії був прийнятий закон, який регулював масу хлібобулочних виробів, а також їх вартість і оплату роботи пекарів. Дивно те, що він проіснував цілих 600 років! Так, тільки в 2008-му році уряд дозволив випікати хліб, який важить менше 600 грамів!

8. Різновидів хлібобулочних виробів сьогодні існує величезна кількість. На різних куточках землі хліб випікають з пшениці, жита, вівса, сорго, ячменю, кукурудзи, проса, дурра й рису. Наприклад, хліб на основі дурра-однорічної рослини роду сорго, виробляють в Середній Азії, Афганістані, Аравії, Африці і країнах Середземномор’я. Він має приємний кислуватий смак.

9. Факт! Кожен день у світі люди з’їдають близько 9 мільйонів буханок хліба!

10. У Середні Століття на території Європи хліб служив не тільки їжею, але і виступав в якості… столових приладів. Накриваючи стіл, господині клали шматочки черствого хліба, розміром 10 на 15 см, кожному учаснику трапези. Потім в них накладалася їжа. Після обіду «тарілки» віддавали бідним або згодовували домашнім тваринам. Перестали використовувати їх тільки в чотирнадцятому столітті, коли посуд навчилися робити з дерева.

11. Проведені за кордоном експерименти показують, що в холодильнику хліб черствіє в 6 разів швидше, ніж, якби він зберігався при кімнатній температурі.

12. Одна з визначних пам’яток Ісландії — традиційний житній хліб під назвою Rúgbrauð. Його випікають на пару в горщику або дерев’яних бочках, які закопують в землю поблизу гарячих джерел. Хліб виходить без скоринки, досить щільний і має солодкуватий смак. Подають на стіл разом з маслом, паштетом з баранини або з оселедцем.

13. Ліки від недокрів’я житній хліб — хороший помічник у боротьбі з недокрів’ям. У ньому на 30% більше калію і на 50% магнію, ніж у білому хлібі. До того ж, дослідження показують, що люди, які віддають перевагу житньому хлібу, рідше страждають від захворювань серцево-судинної системи та ішемічної хвороби серця.

14. Автором і творцем першої промислової машини для нарізки хліба став американський винахідник Отто Фредерік Роведдер. Роботу над машиною він почав у 1912-му році, але пекарні не поспішали купувати його винахід, вважаючи, що після нарізки хліб швидше черствіє. І тільки в 1928-му році, коли Отто доповнив машину функцією обертання виробу в упаковку, його роботою зацікавилися. Перша пекарня, яка придбала таку машину, перебувала в Чіллікоті, Міссурі.

15. В 2008-му році американські вчені розробили упаковку хліба, яка рятує його від зараження цвіллю. Це різновид паперу, просочена маслом кориці. Тестування показало, що вона продовжує свіжість і термін зберігання хлібобулочних виробів до 10 днів

16. Перша їжа, яку люди вжили на Місяці, була хліб. Американець Базз Олдрін — астронавт, який другим ступив на поверхню Місяця, узяв з собою в політ срібну чашу з вином і хлібом. Відразу по прибуттю на природний супутник Землі він провів обряд причастя та їв хліб. Цікаво, що був Базз на Місяці чи ні — сьогодні предмет численних суперечок. У вересні 2002-го року кінорежисер Барт Сибрел — прихильник теорії змови, публічно запропонував астронавтові заприсягтися на Біблії, що він не здійснював висадку на супутнику, однак той відмовився, після чого був звинувачений в боягузтві і лицемірстві.

Що треба знати при покупці хліба?

Сьогодні на полицях магазинів можна знайти величезний вибір хлібобулочних виробів. Покупцю інколи дуже складно обрати, адже ароматні буханки без упаковки манять своєю хрусткою скоринкою і здаються більш привабливими та свіжими. Але чи так це насправді? Які переваги та недоліки упакованого та не упакованого хліба?
Щодня супермаркети відвідують тисячі людей, і мабуть, кожен другий покупець обирає собі хліб. Варто замислитись, скільки відвідувачів встигло потримати у руках буханку «прямо з печі», що лежить на лотку з самого ранку. Вже через пару годин зберігання, на буханці накопичується безліч бактерій.

 ✅ Упаковка захищає хліб від потрапляння мікроорганізмів. Ви можете бути впевнені, що продукт убезпечений від можливого недотримання санітарно-гігієнічних норм під час транспортування до точки продажу та зберігання у торговому залі.
✅ Упаковка виступає гарантом захисту продукту від підробок. На ній, окрім інформації про виробника, ви знайдете інформацію про склад продукту, інгредієнти які до нього входять, дату виготовлення та умови зберігання. Тоді як про складники хліба без упаковки можна лише здогадуватись. Відсутність складу продукту і виробника на етикетці можуть ввести покупця в оману. Тож доводиться розраховувати на чесніть виробника та дотримання усіх норм виробництва. 
Інколи серед прихильників не упакованого хліба можна почути, що упаковка не дає «дихати». Сучасна упаковка, в основному перфорована, має невеликі отвори, які пропускають повітря всередину. 

✅ Отже хліб «дихає» при цьому не зазнає стороннього впливу середовища.
Термін зберігання не упакованого хліба – 24 години, на нього впливає атмосферне середовище, люди та багато іншого, а упакований хліб в свою чергу позбавлений цих недоліків та має більший термін придатності (2 — 5 діб). Тобто виробники гарантують Вам збереження протягом цього періоду споживчих властивостей продукту. 
✅ Відділ контролю якості стежить за дотриманням стандартів виготовлення продукції, контролює герметичність упаковки. Для більшого комфорту покупців хліб нарізається й упаковується порційно прямо на виробництві. Сучасні автоматизовані машини ріжуть його на однакові шматочки і упаковують, виключаючи вплив людини на процес. 
Купуйте упакований і нарізаний хліб — це зручно, гігієнічно та практично! Ви завжди можете купити половинку свого улюбленого хліба або спробувати новинку.

Важливість пакування хліба

Ми дуже часто можемо чути, що хліб в упаковці (правильніше згідно ДСТУ — у пакуванні) не такий смачний, як хліб без упакування… Що люди проти пластику, тому не купують запакований хліб… Що запакований хліб дорожчий, ніж хліб без упаковки… Якому з цих аргументів ви віддаєте перевагу? Читать далее «Важливість пакування хліба»

Футбольна команда «POLPAK»

Навесні 2017 року фірма POLPAK створила футбольну команду для підтримки фізичного здоров’я своїх працівників. З цього часу футбольна команда POLPAK вже завоювала 3 кубки в чемпіонатах міста Харкова. За цей період гравці нашої команди отримували нагороди за найкращого голкіпера та за найкращого гравця.

І в літньому турнірі ми як завжди приймали участь. В трьох матчах плей-офф наша команді отримала 3 перемоги і без всяких сумнівів мала всі шанси на перемогу в фіналі.

16 вересня 2018 року на полях металісту відбувся фінал літнього міні-футбольного турніру «Металіст ліга» в якому команда POLPAK гідно приймала участь і зайняла почесне 2-ге місце у дуже напруженому матчі. Вся гра проходила у дуже жорстокій боротьбі за кожен сантиметр поля, чому є свідченням вилучення гравця суперників який не зміг зупинити нашого нападника дозволеними методами. Обидві команди створили багато гольових моментів але всеж суперник виявився трішки сильнішим. З рахунком 3-1 ми посіли друге місце, а наш голкіпер знову отримав звання найкращого голкіпера!

 

Виставка «Upakovka 2018».

З 11 по 13 серпня 2018 року в місті Києві, в Міжнародному виставковому центрі проходила міжнародна спеціалізована виставка «Upakovka 2018»
Компанія POLPAK також взяла участь у цій виставці, яка завдяки своєму масштабу і спеціалізації заслужено вважається провідною подією в хлібопекарській і кондитерській галузях України.


Стенд нашої компанії відрізнявся яскравими фірмовими кольорами і його легко було знайти та впізнати, а наші спеціалісти з радістю допомагали та відповідали на всі питання.

Крім кращих зразків хлібної упаковки, ми продемонстрували і процес пакування хлібобулочних виробів.  Ми продемонстрували машину для розкриття пакетів в роботі, що привернуло дуже багато уваги зі сторони відвідувачів.  Цим ми не тільки наочно продемонстрували процес упаковки хліба, але й показали, як можна просто і недорого організувати у себе на підприємстві упаковку хлібної продукції, а ще збільшити швидкість пакування  хлібу за рахунок автоматизації процесу упаковки. Завдяки нашим поліпропіленовим пакетам та столу для роздуву можна збільшити швидкість упаковки до 45 буханок за одну хвилину а також зменшити кількість задіяних в процесі пакування робітників.

Читать далее «Виставка «Upakovka 2018».»

УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ

Часто люди витрачають на оцінку товару всього кілька секунд. В таких умовах приваблива упаковка — запорука високого рівня продажів.

Згідно з даними Business Insider, формування першого враження про товар займає приблизно 3-7 секунд.
Упаковка впливає на підсвідомість споживачів.

Також як офіс, співробітники і веб-сайт, упаковка продукту є обличчям бренду. Приваблива упаковка змушує покупця припустити, що її вміст його не розчарує.

Спрощує процес пошуку товару
Правильна упаковка допомагає покупцеві відшукати продукт, який йому необхідний.
Типографіка
Шрифт може бути простим або вишуканим, суворим або вільним, тонким або масивним — одним словом таким, яким ви хочете його бачити. Головне, щоб він був зручний для сприйняття: стиль, колір і розмір шрифту слід підбирати так, щоб максимально полегшити покупцеві процес ознайомлення з інформацією про товар.
Читать далее «УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ»

АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ

У сучасному конкурентному середовищі виробники змагаються за увагу та прихильність споживачів, намагаючись найбільш ефективно використовувати елементи маркетинг-міксу: товар, ціну, збут та комунікації. Поряд з 4Р важливим елементом комплексу маркетингу сьогодні вважають упаковку. Зазвичай її розглядають як складову товарної або комунікаційної політики підприємства, але останнім часом деякі вчені виділяють її як ще один самостійний «Р», а не просто складову традиційного міксу. Упаковка полегшує транспортування продукції і її просування на ринку, сприяє пізнанню товару і його виробника споживачами, підкреслює відмітні особливості товару, допомагає скласти враження про нього. З точки зору просування продукції упаковка — найбільш дієвий засіб просування товару, яке сприяє його продажу значно дорожче, але без будь-яких змін його властивостей.

В 78% випадків покупці роблять покупку продукції в яскравій і зручній упаковці.Між упаковкою і психологічним процесом під час купівлі — продажу існує певний зв’язок. Середній покупець враховує особливості упаковки, особливо її колір, форму, розмір. Упаковка невіддільна від товару, вона — його зовнішня оболонка. І більше 20% споживачів керуються виключно нею при здійсненні вибору. Умілий підбір кольору, форми, шрифтів на упаковці забезпечать товаровиробнику в рази більший дохід, ніж рекламні повідомлення, але обійдуться значно дешевше, оскільки упаковка «спілкується» з споживачем і «продає» товар постійно. Створення привабливої упаковки – один з найбільш ефективних способів задовольнити вибагливого споживача і спонукати його до придбання саме даного товару серед десятків конкурентів. У зв’язку з вищезазначеним, товаровиробник просто не може заперечувати важливість упаковки в процесі обігу товару, тому необхідно детальне вивчення всіх аспектів її впливу на споживчу свідомість.

Читать далее «АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ»

ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ

Хліб – усьому голова. Ці слова знайомі з дитинства кожному. Всі ми знаємо, яким повинен бути хліб – смачним і поживним, запашним, з хрусткою скоринкою і м’яким всередині. Але, крім цього, він повинен бути корисним і безпечним для нашого організму. Хлібовиробники строго стежать за санітарними нормами, якістю і рецептури хліба. При цьому дуже важливо, що б, потрапляючи на наш стіл, цей настільки улюблений нами продукт зберігав всі свої корисні властивості. А для цього необхідна упаковка, що відповідає всім вимогам сучасного споживача і виробника хлібобулочних виробів.
Упаковка для хліба, виконана з поліпропілену, вигідно відрізняється від інших за такими параметрами:

— високі показники по прозорості і глянцю хлібної упаковки, що дає можливість покупцеві в повній мірі оцінити зовнішній вигляд, якість і переваги Вашого хліба;

— можливість довготривалого зберігання хліба без порушення цілісності пакету для хліба;

— можливість упаковки теплого хліба – хліб «дихає», не запарюється в пакеті, в результаті чого різко знижується ймовірність виникнення «картопляної» хвороби;

— можливість нанесення індивідуального друкованого зображення, що дозволяє зробити свою продукцію більш впізнаваною.

Читать далее «ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ»