Важливість пакування хліба

Ми дуже часто можемо чути, що хліб в упаковці (правильніше згідно ДСТУ — у пакуванні) не такий смачний, як хліб без упакування… Що люди проти пластику, тому не купують запакований хліб… Що запакований хліб дорожчий, ніж хліб без упаковки… Якому з цих аргументів ви віддаєте перевагу? Читать далее «Важливість пакування хліба»

Футбольна команда «POLPAK»

Навесні 2017 року фірма POLPAK створила футбольну команду для підтримки фізичного здоров’я своїх працівників. З цього часу футбольна команда POLPAK вже завоювала 3 кубки в чемпіонатах міста Харкова. За цей період гравці нашої команди отримували нагороди за найкращого голкіпера та за найкращого гравця.

І в літньому турнірі ми як завжди приймали участь. В трьох матчах плей-офф наша команді отримала 3 перемоги і без всяких сумнівів мала всі шанси на перемогу в фіналі.

16 вересня 2018 року на полях металісту відбувся фінал літнього міні-футбольного турніру «Металіст ліга» в якому команда POLPAK гідно приймала участь і зайняла почесне 2-ге місце у дуже напруженому матчі. Вся гра проходила у дуже жорстокій боротьбі за кожен сантиметр поля, чому є свідченням вилучення гравця суперників який не зміг зупинити нашого нападника дозволеними методами. Обидві команди створили багато гольових моментів але всеж суперник виявився трішки сильнішим. З рахунком 3-1 ми посіли друге місце, а наш голкіпер знову отримав звання найкращого голкіпера!

 

Виставка «Upakovka 2018».

З 11 по 13 серпня 2018 року в місті Києві, в Міжнародному виставковому центрі проходила міжнародна спеціалізована виставка «Upakovka 2018»
Компанія POLPAK також взяла участь у цій виставці, яка завдяки своєму масштабу і спеціалізації заслужено вважається провідною подією в хлібопекарській і кондитерській галузях України.


Стенд нашої компанії відрізнявся яскравими фірмовими кольорами і його легко було знайти та впізнати, а наші спеціалісти з радістю допомагали та відповідали на всі питання.

Крім кращих зразків хлібної упаковки, ми продемонстрували і процес пакування хлібобулочних виробів.  Ми продемонстрували машину для розкриття пакетів в роботі, що привернуло дуже багато уваги зі сторони відвідувачів.  Цим ми не тільки наочно продемонстрували процес упаковки хліба, але й показали, як можна просто і недорого організувати у себе на підприємстві упаковку хлібної продукції, а ще збільшити швидкість пакування  хлібу за рахунок автоматизації процесу упаковки. Завдяки нашим поліпропіленовим пакетам та столу для роздуву можна збільшити швидкість упаковки до 45 буханок за одну хвилину а також зменшити кількість задіяних в процесі пакування робітників.

Читать далее «Виставка «Upakovka 2018».»

УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ

Часто люди витрачають на оцінку товару всього кілька секунд. В таких умовах приваблива упаковка — запорука високого рівня продажів.

Згідно з даними Business Insider, формування першого враження про товар займає приблизно 3-7 секунд.
Упаковка впливає на підсвідомість споживачів.

Також як офіс, співробітники і веб-сайт, упаковка продукту є обличчям бренду. Приваблива упаковка змушує покупця припустити, що її вміст його не розчарує.

Спрощує процес пошуку товару
Правильна упаковка допомагає покупцеві відшукати продукт, який йому необхідний.
Типографіка
Шрифт може бути простим або вишуканим, суворим або вільним, тонким або масивним — одним словом таким, яким ви хочете його бачити. Головне, щоб він був зручний для сприйняття: стиль, колір і розмір шрифту слід підбирати так, щоб максимально полегшити покупцеві процес ознайомлення з інформацією про товар.
Читать далее «УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ»

АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ

У сучасному конкурентному середовищі виробники змагаються за увагу та прихильність споживачів, намагаючись найбільш ефективно використовувати елементи маркетинг-міксу: товар, ціну, збут та комунікації. Поряд з 4Р важливим елементом комплексу маркетингу сьогодні вважають упаковку. Зазвичай її розглядають як складову товарної або комунікаційної політики підприємства, але останнім часом деякі вчені виділяють її як ще один самостійний «Р», а не просто складову традиційного міксу. Упаковка полегшує транспортування продукції і її просування на ринку, сприяє пізнанню товару і його виробника споживачами, підкреслює відмітні особливості товару, допомагає скласти враження про нього. З точки зору просування продукції упаковка — найбільш дієвий засіб просування товару, яке сприяє його продажу значно дорожче, але без будь-яких змін його властивостей.

В 78% випадків покупці роблять покупку продукції в яскравій і зручній упаковці.Між упаковкою і психологічним процесом під час купівлі — продажу існує певний зв’язок. Середній покупець враховує особливості упаковки, особливо її колір, форму, розмір. Упаковка невіддільна від товару, вона — його зовнішня оболонка. І більше 20% споживачів керуються виключно нею при здійсненні вибору. Умілий підбір кольору, форми, шрифтів на упаковці забезпечать товаровиробнику в рази більший дохід, ніж рекламні повідомлення, але обійдуться значно дешевше, оскільки упаковка «спілкується» з споживачем і «продає» товар постійно. Створення привабливої упаковки – один з найбільш ефективних способів задовольнити вибагливого споживача і спонукати його до придбання саме даного товару серед десятків конкурентів. У зв’язку з вищезазначеним, товаровиробник просто не може заперечувати важливість упаковки в процесі обігу товару, тому необхідно детальне вивчення всіх аспектів її впливу на споживчу свідомість.

Читать далее «АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ»

ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ

Хліб – усьому голова. Ці слова знайомі з дитинства кожному. Всі ми знаємо, яким повинен бути хліб – смачним і поживним, запашним, з хрусткою скоринкою і м’яким всередині. Але, крім цього, він повинен бути корисним і безпечним для нашого організму. Хлібовиробники строго стежать за санітарними нормами, якістю і рецептури хліба. При цьому дуже важливо, що б, потрапляючи на наш стіл, цей настільки улюблений нами продукт зберігав всі свої корисні властивості. А для цього необхідна упаковка, що відповідає всім вимогам сучасного споживача і виробника хлібобулочних виробів.
Упаковка для хліба, виконана з поліпропілену, вигідно відрізняється від інших за такими параметрами:

— високі показники по прозорості і глянцю хлібної упаковки, що дає можливість покупцеві в повній мірі оцінити зовнішній вигляд, якість і переваги Вашого хліба;

— можливість довготривалого зберігання хліба без порушення цілісності пакету для хліба;

— можливість упаковки теплого хліба – хліб «дихає», не запарюється в пакеті, в результаті чого різко знижується ймовірність виникнення «картопляної» хвороби;

— можливість нанесення індивідуального друкованого зображення, що дозволяє зробити свою продукцію більш впізнаваною.

Читать далее «ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ»

ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо–2012»

З 24 по 26 квітня 2012 року в місті Києві, в Міжнародному виставковому центрі проходила 17-та міжнародна спеціалізована виставка «Хліб/Кондитерекспо–2012».
Компанія POLPAK традиційно взяла участь у цій виставці, яка завдяки своєму масштабу і спеціалізації заслужено вважається провідною подією в хлібопекарській і кондитерській галузях України.

Стенд компанії відрізнявся тим, що, крім кращих зразків хлібної упаковки, ми продемонстрували і процес пакування хлібобулочних виробів. У цьому нам допомогли наші партнери – Ліхачовській комбінат хлібопродуктів, ДП фірма «Рома» і ТОВ «ДЕН-Сервіс», які люб’язно надали необхідне обладнання. Універсальний вузол для упаковки в поліпропіленові пакети для хліба складався з машини для розкриття пакетів і кліпсатора з нанесенням дати на кліпсу. Цим ми не тільки наочно продемонстрували процес упаковки хліба, але й показали, як можна просто і недорого організувати у себе на підприємстві упаковку хлібної продукції.

Читать далее «ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо–2012»»

ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо-2011»


З 7 по 10 червня 2011 року в Києві в Міжнародному виставковому центрі відбулася 16-а Міжнародна спеціалізована виставка «Хліб/Кондитерекспо-2011».
Ця виставка вже багато років є заходом, що об’єднує всіх пекарів України. Вона дозволяє представникам цієї благородної і важливою для кожної людини професії представити досягнення своїх підприємств, «звірити годинники“ за успіхам колег, відстежувати досягнення технічного і технологічного прогресу в галузі і знайти нових надійних партнерів для подальшого розвитку хлібного бізнесу.

Точно розуміючи структуру та особливості хлібного виробництва, вимоги хлібного ринку до продукції, компанія POLPAK вийшла на ринок упаковки для хліба з високоякісної, сертифікованої європейською продукцією. Ми представили гостям та учасникам виставки весь асортимент своєї продукції і продемонстрували вміння швидко і якісно реагувати на будь-які побажання представників хлібозаводів. Наше спільне польсько-українське підприємство завжди готове забезпечити можливість нашим постійним партнерам і новим друзям реалізувати свої плани і побажання в питаннях якісної упаковки для хліба, і ця виставка і укладені на ній контракти тому доказ. Читать далее «ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо-2011»»