16 цікавих фактів про хліб

Хліб — один з небагатьох продуктів, які люди їдять щодня на різних куточках планети. Ми настільки звикли до цього частування, що відносимося до нього як до чогось звичайного і навіть буденного, але ж він «всьому голова»! Що ми не знаємо про хліб — продукт, який не такий простий, як здається? Розповідатє MedAboutMe.

1. Перший прообраз хліба був спечений більше 5000 тисяч років тому — в Стародавньому Єгипті. Історія розповідає, що через недогляд раб, приставлений до кухні, забув прибрати на ніч суміш води і крупи з теплої печі, а на ранок побачив загравше тісто. Побоюючись покарання, він все ж спік з нього коржик. Його смак виявився набагато апетитніше, ніж зазвичай. Так з’явився перший хліб на » заквасці — — м’який, пишний і пористий.

2. Своє свято починаючи з 2006-го року, 16 жовтня на всіх куточках планети відзначається World Bread Day — Всесвітній день хліба. Його появі ми зобов’язані Міжнародному союзу пекарів-кондитерів. Мета святкування-віддати данину поваги хлібу, як найціннішому продукту на Землі. До речі, крім цього свята, відзначають Хлібний Спас (Горіховий Спас). На це священне свято господині завжди пекли хліб з урожаю нового борошна, після чого освячували його в церкві.

3. В будинку-музеї Сальвадора Далі на Монмартрі в Парижі існує хлібна кімната. Вся обстановка в ній, починаючи з меблів і закінчуючи предметами інтер’єру (наприклад, люстрою) випечена з тіста. Такий подарунок зробили шанувальники таланту Сальвадора Далі всім, хто цікавиться життям і творчістю великого представника сюрреалізму.

4. Ми звикли вважати, що виготовлення хліба — справа довга. Варто тільки згадати народну казку «Півник і два мишеняти», в якій миші Круть і Верть знайшли в полі колосок, але полінувалися обмолотити його і приготувати пиріжки, переклавши все на плечі Півника Золоте горлечко. А між тим, в Книзі рекордів Гіннеса записаний рекорд по самому швидкому виготовленню хліба. Фахівці з Wheat Montana Farms & Bakery зібрали пшеницю в полі, обмололи її, після чого спекли хліб всього за 8 хвилин 13 секунд!

5. В десятому столітті у Візантійській імперії пекарі, які постачали населення хлібом, звільнялися від усіх податків і повинностей. Це потрібно було для того, щоб кожен житель міг в будь-який момент отримати смачний якісний хліб. При цьому тих майстрів, які погано працювали або робили продукцію низької якості, суворо карали. Наприклад, могли прив’язати до ганебного стовпа, побити батогами або зовсім — вигнати з міста.

6. На території Індії неповага до хліба вважається найсерйознішою образою, яку можна нанести господарям будинку. Хліб тут шанують всі — від малого до великого. При цьому в історії є свідчення, що злочинців, які вчинили злочин, на час позбавляли хліба. Чим важче був проступок, тим довше тривав період утримання.

7. В 1266-му році в Англії був прийнятий закон, який регулював масу хлібобулочних виробів, а також їх вартість і оплату роботи пекарів. Дивно те, що він проіснував цілих 600 років! Так, тільки в 2008-му році уряд дозволив випікати хліб, який важить менше 600 грамів!

8. Різновидів хлібобулочних виробів сьогодні існує величезна кількість. На різних куточках землі хліб випікають з пшениці, жита, вівса, сорго, ячменю, кукурудзи, проса, дурра й рису. Наприклад, хліб на основі дурра-однорічної рослини роду сорго, виробляють в Середній Азії, Афганістані, Аравії, Африці і країнах Середземномор’я. Він має приємний кислуватий смак.

9. Факт! Кожен день у світі люди з’їдають близько 9 мільйонів буханок хліба!

10. У Середні Століття на території Європи хліб служив не тільки їжею, але і виступав в якості… столових приладів. Накриваючи стіл, господині клали шматочки черствого хліба, розміром 10 на 15 см, кожному учаснику трапези. Потім в них накладалася їжа. Після обіду «тарілки» віддавали бідним або згодовували домашнім тваринам. Перестали використовувати їх тільки в чотирнадцятому столітті, коли посуд навчилися робити з дерева.

11. Проведені за кордоном експерименти показують, що в холодильнику хліб черствіє в 6 разів швидше, ніж, якби він зберігався при кімнатній температурі.

12. Одна з визначних пам’яток Ісландії — традиційний житній хліб під назвою Rúgbrauð. Його випікають на пару в горщику або дерев’яних бочках, які закопують в землю поблизу гарячих джерел. Хліб виходить без скоринки, досить щільний і має солодкуватий смак. Подають на стіл разом з маслом, паштетом з баранини або з оселедцем.

13. Ліки від недокрів’я житній хліб — хороший помічник у боротьбі з недокрів’ям. У ньому на 30% більше калію і на 50% магнію, ніж у білому хлібі. До того ж, дослідження показують, що люди, які віддають перевагу житньому хлібу, рідше страждають від захворювань серцево-судинної системи та ішемічної хвороби серця.

14. Автором і творцем першої промислової машини для нарізки хліба став американський винахідник Отто Фредерік Роведдер. Роботу над машиною він почав у 1912-му році, але пекарні не поспішали купувати його винахід, вважаючи, що після нарізки хліб швидше черствіє. І тільки в 1928-му році, коли Отто доповнив машину функцією обертання виробу в упаковку, його роботою зацікавилися. Перша пекарня, яка придбала таку машину, перебувала в Чіллікоті, Міссурі.

15. В 2008-му році американські вчені розробили упаковку хліба, яка рятує його від зараження цвіллю. Це різновид паперу, просочена маслом кориці. Тестування показало, що вона продовжує свіжість і термін зберігання хлібобулочних виробів до 10 днів

16. Перша їжа, яку люди вжили на Місяці, була хліб. Американець Базз Олдрін — астронавт, який другим ступив на поверхню Місяця, узяв з собою в політ срібну чашу з вином і хлібом. Відразу по прибуттю на природний супутник Землі він провів обряд причастя та їв хліб. Цікаво, що був Базз на Місяці чи ні — сьогодні предмет численних суперечок. У вересні 2002-го року кінорежисер Барт Сибрел — прихильник теорії змови, публічно запропонував астронавтові заприсягтися на Біблії, що він не здійснював висадку на супутнику, однак той відмовився, після чого був звинувачений в боягузтві і лицемірстві.

Що треба знати при покупці хліба?

Сьогодні на полицях магазинів можна знайти величезний вибір хлібобулочних виробів. Покупцю інколи дуже складно обрати, адже ароматні буханки без упаковки манять своєю хрусткою скоринкою і здаються більш привабливими та свіжими. Але чи так це насправді? Які переваги та недоліки упакованого та не упакованого хліба?
Щодня супермаркети відвідують тисячі людей, і мабуть, кожен другий покупець обирає собі хліб. Варто замислитись, скільки відвідувачів встигло потримати у руках буханку «прямо з печі», що лежить на лотку з самого ранку. Вже через пару годин зберігання, на буханці накопичується безліч бактерій.

 ✅ Упаковка захищає хліб від потрапляння мікроорганізмів. Ви можете бути впевнені, що продукт убезпечений від можливого недотримання санітарно-гігієнічних норм під час транспортування до точки продажу та зберігання у торговому залі.
✅ Упаковка виступає гарантом захисту продукту від підробок. На ній, окрім інформації про виробника, ви знайдете інформацію про склад продукту, інгредієнти які до нього входять, дату виготовлення та умови зберігання. Тоді як про складники хліба без упаковки можна лише здогадуватись. Відсутність складу продукту і виробника на етикетці можуть ввести покупця в оману. Тож доводиться розраховувати на чесніть виробника та дотримання усіх норм виробництва. 
Інколи серед прихильників не упакованого хліба можна почути, що упаковка не дає «дихати». Сучасна упаковка, в основному перфорована, має невеликі отвори, які пропускають повітря всередину. 

✅ Отже хліб «дихає» при цьому не зазнає стороннього впливу середовища.
Термін зберігання не упакованого хліба – 24 години, на нього впливає атмосферне середовище, люди та багато іншого, а упакований хліб в свою чергу позбавлений цих недоліків та має більший термін придатності (2 — 5 діб). Тобто виробники гарантують Вам збереження протягом цього періоду споживчих властивостей продукту. 
✅ Відділ контролю якості стежить за дотриманням стандартів виготовлення продукції, контролює герметичність упаковки. Для більшого комфорту покупців хліб нарізається й упаковується порційно прямо на виробництві. Сучасні автоматизовані машини ріжуть його на однакові шматочки і упаковують, виключаючи вплив людини на процес. 
Купуйте упакований і нарізаний хліб — це зручно, гігієнічно та практично! Ви завжди можете купити половинку свого улюбленого хліба або спробувати новинку.

Важливість пакування хліба

Ми дуже часто можемо чути, що хліб в упаковці (правильніше згідно ДСТУ — у пакуванні) не такий смачний, як хліб без упакування… Що люди проти пластику, тому не купують запакований хліб… Що запакований хліб дорожчий, ніж хліб без упаковки… Якому з цих аргументів ви віддаєте перевагу? Читать далее «Важливість пакування хліба»

Футбольна команда «POLPAK»

Навесні 2017 року фірма POLPAK створила футбольну команду для підтримки фізичного здоров’я своїх працівників. З цього часу футбольна команда POLPAK вже завоювала 3 кубки в чемпіонатах міста Харкова. За цей період гравці нашої команди отримували нагороди за найкращого голкіпера та за найкращого гравця.

І в літньому турнірі ми як завжди приймали участь. В трьох матчах плей-офф наша команді отримала 3 перемоги і без всяких сумнівів мала всі шанси на перемогу в фіналі.

16 вересня 2018 року на полях металісту відбувся фінал літнього міні-футбольного турніру «Металіст ліга» в якому команда POLPAK гідно приймала участь і зайняла почесне 2-ге місце у дуже напруженому матчі. Вся гра проходила у дуже жорстокій боротьбі за кожен сантиметр поля, чому є свідченням вилучення гравця суперників який не зміг зупинити нашого нападника дозволеними методами. Обидві команди створили багато гольових моментів але всеж суперник виявився трішки сильнішим. З рахунком 3-1 ми посіли друге місце, а наш голкіпер знову отримав звання найкращого голкіпера!

 

Виставка «Upakovka 2018».

З 11 по 13 серпня 2018 року в місті Києві, в Міжнародному виставковому центрі проходила міжнародна спеціалізована виставка «Upakovka 2018»
Компанія POLPAK також взяла участь у цій виставці, яка завдяки своєму масштабу і спеціалізації заслужено вважається провідною подією в хлібопекарській і кондитерській галузях України.


Стенд нашої компанії відрізнявся яскравими фірмовими кольорами і його легко було знайти та впізнати, а наші спеціалісти з радістю допомагали та відповідали на всі питання.

Крім кращих зразків хлібної упаковки, ми продемонстрували і процес пакування хлібобулочних виробів.  Ми продемонстрували машину для розкриття пакетів в роботі, що привернуло дуже багато уваги зі сторони відвідувачів.  Цим ми не тільки наочно продемонстрували процес упаковки хліба, але й показали, як можна просто і недорого організувати у себе на підприємстві упаковку хлібної продукції, а ще збільшити швидкість пакування  хлібу за рахунок автоматизації процесу упаковки. Завдяки нашим поліпропіленовим пакетам та столу для роздуву можна збільшити швидкість упаковки до 45 буханок за одну хвилину а також зменшити кількість задіяних в процесі пакування робітників.

Читать далее «Виставка «Upakovka 2018».»

УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ

Часто люди витрачають на оцінку товару всього кілька секунд. В таких умовах приваблива упаковка — запорука високого рівня продажів.

Згідно з даними Business Insider, формування першого враження про товар займає приблизно 3-7 секунд.
Упаковка впливає на підсвідомість споживачів.

Також як офіс, співробітники і веб-сайт, упаковка продукту є обличчям бренду. Приваблива упаковка змушує покупця припустити, що її вміст його не розчарує.

Спрощує процес пошуку товару
Правильна упаковка допомагає покупцеві відшукати продукт, який йому необхідний.
Типографіка
Шрифт може бути простим або вишуканим, суворим або вільним, тонким або масивним — одним словом таким, яким ви хочете його бачити. Головне, щоб він був зручний для сприйняття: стиль, колір і розмір шрифту слід підбирати так, щоб максимально полегшити покупцеві процес ознайомлення з інформацією про товар.
Читать далее «УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ»

АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ

У сучасному конкурентному середовищі виробники змагаються за увагу та прихильність споживачів, намагаючись найбільш ефективно використовувати елементи маркетинг-міксу: товар, ціну, збут та комунікації. Поряд з 4Р важливим елементом комплексу маркетингу сьогодні вважають упаковку. Зазвичай її розглядають як складову товарної або комунікаційної політики підприємства, але останнім часом деякі вчені виділяють її як ще один самостійний «Р», а не просто складову традиційного міксу. Упаковка полегшує транспортування продукції і її просування на ринку, сприяє пізнанню товару і його виробника споживачами, підкреслює відмітні особливості товару, допомагає скласти враження про нього. З точки зору просування продукції упаковка — найбільш дієвий засіб просування товару, яке сприяє його продажу значно дорожче, але без будь-яких змін його властивостей.

В 78% випадків покупці роблять покупку продукції в яскравій і зручній упаковці.Між упаковкою і психологічним процесом під час купівлі — продажу існує певний зв’язок. Середній покупець враховує особливості упаковки, особливо її колір, форму, розмір. Упаковка невіддільна від товару, вона — його зовнішня оболонка. І більше 20% споживачів керуються виключно нею при здійсненні вибору. Умілий підбір кольору, форми, шрифтів на упаковці забезпечать товаровиробнику в рази більший дохід, ніж рекламні повідомлення, але обійдуться значно дешевше, оскільки упаковка «спілкується» з споживачем і «продає» товар постійно. Створення привабливої упаковки – один з найбільш ефективних способів задовольнити вибагливого споживача і спонукати його до придбання саме даного товару серед десятків конкурентів. У зв’язку з вищезазначеним, товаровиробник просто не може заперечувати важливість упаковки в процесі обігу товару, тому необхідно детальне вивчення всіх аспектів її впливу на споживчу свідомість.

Читать далее «АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ»

ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ

Хліб – усьому голова. Ці слова знайомі з дитинства кожному. Всі ми знаємо, яким повинен бути хліб – смачним і поживним, запашним, з хрусткою скоринкою і м’яким всередині. Але, крім цього, він повинен бути корисним і безпечним для нашого організму. Хлібовиробники строго стежать за санітарними нормами, якістю і рецептури хліба. При цьому дуже важливо, що б, потрапляючи на наш стіл, цей настільки улюблений нами продукт зберігав всі свої корисні властивості. А для цього необхідна упаковка, що відповідає всім вимогам сучасного споживача і виробника хлібобулочних виробів.
Упаковка для хліба, виконана з поліпропілену, вигідно відрізняється від інших за такими параметрами:

— високі показники по прозорості і глянцю хлібної упаковки, що дає можливість покупцеві в повній мірі оцінити зовнішній вигляд, якість і переваги Вашого хліба;

— можливість довготривалого зберігання хліба без порушення цілісності пакету для хліба;

— можливість упаковки теплого хліба – хліб «дихає», не запарюється в пакеті, в результаті чого різко знижується ймовірність виникнення «картопляної» хвороби;

— можливість нанесення індивідуального друкованого зображення, що дозволяє зробити свою продукцію більш впізнаваною.

Читать далее «ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ»

ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо–2012»

З 24 по 26 квітня 2012 року в місті Києві, в Міжнародному виставковому центрі проходила 17-та міжнародна спеціалізована виставка «Хліб/Кондитерекспо–2012».
Компанія POLPAK традиційно взяла участь у цій виставці, яка завдяки своєму масштабу і спеціалізації заслужено вважається провідною подією в хлібопекарській і кондитерській галузях України.

Стенд компанії відрізнявся тим, що, крім кращих зразків хлібної упаковки, ми продемонстрували і процес пакування хлібобулочних виробів. У цьому нам допомогли наші партнери – Ліхачовській комбінат хлібопродуктів, ДП фірма «Рома» і ТОВ «ДЕН-Сервіс», які люб’язно надали необхідне обладнання. Універсальний вузол для упаковки в поліпропіленові пакети для хліба складався з машини для розкриття пакетів і кліпсатора з нанесенням дати на кліпсу. Цим ми не тільки наочно продемонстрували процес упаковки хліба, але й показали, як можна просто і недорого організувати у себе на підприємстві упаковку хлібної продукції.

Читать далее «ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо–2012»»

ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо-2011»


З 7 по 10 червня 2011 року в Києві в Міжнародному виставковому центрі відбулася 16-а Міжнародна спеціалізована виставка «Хліб/Кондитерекспо-2011».
Ця виставка вже багато років є заходом, що об’єднує всіх пекарів України. Вона дозволяє представникам цієї благородної і важливою для кожної людини професії представити досягнення своїх підприємств, «звірити годинники“ за успіхам колег, відстежувати досягнення технічного і технологічного прогресу в галузі і знайти нових надійних партнерів для подальшого розвитку хлібного бізнесу.

Точно розуміючи структуру та особливості хлібного виробництва, вимоги хлібного ринку до продукції, компанія POLPAK вийшла на ринок упаковки для хліба з високоякісної, сертифікованої європейською продукцією. Ми представили гостям та учасникам виставки весь асортимент своєї продукції і продемонстрували вміння швидко і якісно реагувати на будь-які побажання представників хлібозаводів. Наше спільне польсько-українське підприємство завжди готове забезпечити можливість нашим постійним партнерам і новим друзям реалізувати свої плани і побажання в питаннях якісної упаковки для хліба, і ця виставка і укладені на ній контракти тому доказ. Читать далее «ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо-2011»»