АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ

У сучасному конкурентному середовищі виробники змагаються за увагу та прихильність споживачів, намагаючись найбільш ефективно використовувати елементи маркетинг-міксу: товар, ціну, збут та комунікації. Поряд з 4Р важливим елементом комплексу маркетингу сьогодні вважають упаковку. Зазвичай її розглядають як складову товарної або комунікаційної політики підприємства, але останнім часом деякі вчені виділяють її як ще один самостійний «Р», а не просто складову традиційного міксу. Упаковка полегшує транспортування продукції і її просування на ринку, сприяє пізнанню товару і його виробника споживачами, підкреслює відмітні особливості товару, допомагає скласти враження про нього. З точки зору просування продукції упаковка — найбільш дієвий засіб просування товару, яке сприяє його продажу значно дорожче, але без будь-яких змін його властивостей.

В 78% випадків покупці роблять покупку продукції в яскравій і зручній упаковці.Між упаковкою і психологічним процесом під час купівлі — продажу існує певний зв’язок. Середній покупець враховує особливості упаковки, особливо її колір, форму, розмір. Упаковка невіддільна від товару, вона — його зовнішня оболонка. І більше 20% споживачів керуються виключно нею при здійсненні вибору. Умілий підбір кольору, форми, шрифтів на упаковці забезпечать товаровиробнику в рази більший дохід, ніж рекламні повідомлення, але обійдуться значно дешевше, оскільки упаковка «спілкується» з споживачем і «продає» товар постійно. Створення привабливої упаковки – один з найбільш ефективних способів задовольнити вибагливого споживача і спонукати його до придбання саме даного товару серед десятків конкурентів. У зв’язку з вищезазначеним, товаровиробник просто не може заперечувати важливість упаковки в процесі обігу товару, тому необхідно детальне вивчення всіх аспектів її впливу на споживчу свідомість.

Читать далее «АНАЛІЗ ВПЛИВУ УПАКОВКИ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ»

ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ

Хліб – усьому голова. Ці слова знайомі з дитинства кожному. Всі ми знаємо, яким повинен бути хліб – смачним і поживним, запашним, з хрусткою скоринкою і м’яким всередині. Але, крім цього, він повинен бути корисним і безпечним для нашого організму. Хлібовиробники строго стежать за санітарними нормами, якістю і рецептури хліба. При цьому дуже важливо, що б, потрапляючи на наш стіл, цей настільки улюблений нами продукт зберігав всі свої корисні властивості. А для цього необхідна упаковка, що відповідає всім вимогам сучасного споживача і виробника хлібобулочних виробів.
Упаковка для хліба, виконана з поліпропілену, вигідно відрізняється від інших за такими параметрами:

— високі показники по прозорості і глянцю хлібної упаковки, що дає можливість покупцеві в повній мірі оцінити зовнішній вигляд, якість і переваги Вашого хліба;

— можливість довготривалого зберігання хліба без порушення цілісності пакету для хліба;

— можливість упаковки теплого хліба – хліб «дихає», не запарюється в пакеті, в результаті чого різко знижується ймовірність виникнення «картопляної» хвороби;

— можливість нанесення індивідуального друкованого зображення, що дозволяє зробити свою продукцію більш впізнаваною.

Читать далее «ПЕРЕВАГИ ПОЛІПРОПІЛЕНОВОЇ УПАКОВКИ»

ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо–2012»

З 24 по 26 квітня 2012 року в місті Києві, в Міжнародному виставковому центрі проходила 17-та міжнародна спеціалізована виставка «Хліб/Кондитерекспо–2012».
Компанія POLPAK традиційно взяла участь у цій виставці, яка завдяки своєму масштабу і спеціалізації заслужено вважається провідною подією в хлібопекарській і кондитерській галузях України.

Стенд компанії відрізнявся тим, що, крім кращих зразків хлібної упаковки, ми продемонстрували і процес пакування хлібобулочних виробів. У цьому нам допомогли наші партнери – Ліхачовській комбінат хлібопродуктів, ДП фірма «Рома» і ТОВ «ДЕН-Сервіс», які люб’язно надали необхідне обладнання. Універсальний вузол для упаковки в поліпропіленові пакети для хліба складався з машини для розкриття пакетів і кліпсатора з нанесенням дати на кліпсу. Цим ми не тільки наочно продемонстрували процес упаковки хліба, але й показали, як можна просто і недорого організувати у себе на підприємстві упаковку хлібної продукції.

Читать далее «ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо–2012»»

ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо-2011»


З 7 по 10 червня 2011 року в Києві в Міжнародному виставковому центрі відбулася 16-а Міжнародна спеціалізована виставка «Хліб/Кондитерекспо-2011».
Ця виставка вже багато років є заходом, що об’єднує всіх пекарів України. Вона дозволяє представникам цієї благородної і важливою для кожної людини професії представити досягнення своїх підприємств, «звірити годинники“ за успіхам колег, відстежувати досягнення технічного і технологічного прогресу в галузі і знайти нових надійних партнерів для подальшого розвитку хлібного бізнесу.

Точно розуміючи структуру та особливості хлібного виробництва, вимоги хлібного ринку до продукції, компанія POLPAK вийшла на ринок упаковки для хліба з високоякісної, сертифікованої європейською продукцією. Ми представили гостям та учасникам виставки весь асортимент своєї продукції і продемонстрували вміння швидко і якісно реагувати на будь-які побажання представників хлібозаводів. Наше спільне польсько-українське підприємство завжди готове забезпечити можливість нашим постійним партнерам і новим друзям реалізувати свої плани і побажання в питаннях якісної упаковки для хліба, і ця виставка і укладені на ній контракти тому доказ. Читать далее «ВИСТАВКА «Хліб/КондитерЕкспо-2011»»