УПАКОВКА ФОРМУЄ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ

Часто люди витрачають на оцінку товару всього кілька секунд. В таких умовах приваблива упаковка — запорука високого рівня продажів.

Згідно з даними Business Insider, формування першого враження про товар займає приблизно 3-7 секунд.
Упаковка впливає на підсвідомість споживачів.

Також як офіс, співробітники і веб-сайт, упаковка продукту є обличчям бренду. Приваблива упаковка змушує покупця припустити, що її вміст його не розчарує.

Спрощує процес пошуку товару
Правильна упаковка допомагає покупцеві відшукати продукт, який йому необхідний.
Типографіка
Шрифт може бути простим або вишуканим, суворим або вільним, тонким або масивним — одним словом таким, яким ви хочете його бачити. Головне, щоб він був зручний для сприйняття: стиль, колір і розмір шрифту слід підбирати так, щоб максимально полегшити покупцеві процес ознайомлення з інформацією про товар.

Колір
Правильно підібраний колір упаковки допоможе вам виділити свій продукт на тлі конкурентів.
При виборі колірної гами необхідно виходити не тільки з того, який товар ви продаєте, але і кому ви його продаєте. Важливо пам’ятати, що колір — це один з найбільш ефективних інструментів впливу на емоції людини:
1. Яскраві кольори сприяють створенню невимушеної атмосфери
2. Білий символізує чистоту і легкість
3. Чорний викликає асоціації з силою, надійністю, контролем над ситуацією, а також дорожнечею
4. Червоний колір збуджує
5. Жовтий символізує радість
6. Зелений — це зростання і гармонія. Крім того, у багатьох людей зелений колір викликає асоціації з екологічно чистими продуктами

Хвильовий ефект
Ефективна упаковка здатна приносити користь компанії навіть після продажу товару.
Близько 52% онлайн-покупців заявили, що з великою ймовірністю знову звернуться в компанію, предоставившую їм товар у високоякісній упаковці. Приблизно 90% споживачів повторно використовують коробки і пакети. Представники бізнесу, у свою чергу, стверджують: приділивши упаковці належну увагу, компанія може підвищити інтерес до своєї продукції на 30%.